?

ja men tja. här var det ju livat. Händer inget speciellt just nu. Trodde inte jag kunde sjunka lägre men det kunde man. Att tro på sig själv är nummer ett om man ska klara av att leva, arbeta & bo osv. Hade ändå någon slags tro på mig själv, men börjar ana att det också är borta nu. vill gråta så mycket jag bara vill vara en normal människa som alla andra. Bo med någon i lägenhet, ha ett jobb, ha massa vänner, att allt det skulle vara naturligt som det verkar för alla andra. Kunna fixa ett jobb eller hitta något att utbilda mig till. Men har blivit så lat att jag endast söker via nätet atm, det är lättast. och försöker hitta något att studera men hittar inprincip inget som lockar. Funderade på att läsa vidare inom engelska "så länge" men det var ju någon som dissade den idén totalt. Jag vet att jag tänker för mycket på saker och det + att inte ha något självförtroende blir..jobbigt. Tror jag tänker för mycket på andra osv, att beskriva varför jag tex är bättre än någon annan är väldigt svårt för mig då jag icke tror att jag är det själv. Vill att andra ska ha det bra, sätter alltid andra före mig själv osv. Att tro på sig själv är nyckeln till allt(!) har jag kommit på, för att våga måste man tro. Har blivit rädd för nya saker, något jag annars älskar. Har förlorat mig själv någonstans på vägen. Har iaf självinsikten(?) kvar och VET att jag kan massa egentligen och att jag ÄR smart. Ska bara hitta dit med, ska ska ska ska. Har börjat träna nu dock och det bidrar förhoppningsvis min väg uppåt, känner mig piggare osv. Ska ju till London snart och se The Script och shoppa! Näe, det är lite jobbigt atm även om jag känner mig som en idiot då jag inte har någon anledning att känna såhär eller tvivla på mig själv. yeye, vi ses bloggen när jag är påväg upp igen! :]

(hatar egentligen såna här inlägg där de är en negativ atmofär. men ja, får se hur länge det ligger uppe, men kände för att skriva av mig lite..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0