things to look forward to:

- The Hunger Games-filmen, lika nördig som alltid! kissar på mig av längtan, men snart!
- London 4-10 April ink shopping & konsert!
(Ska bara fixa boende med, eftersom där jag brukar bo så svarar de inte/finns inte numret kvar  buhu, SÅ TIPS PÅ BILLIGT BOENDE I LDN TACK!)
- Ny telefon innan eller efter London, vill med ha massa coola appar och sånt, men mest vill jag ha spotify.  Eftersom jag har planerat att börja powerwalka och sånt nu när våren kommer igen. Då måste man ha musik!
- Simple Plan 17 April!
- Klara Matte B och bli klar med de andra kurserna haha.
- Sommaren och värmen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul! Väntar också på Hunger Games, och ska också se Simple Plan nästa månad! Roliga grejer :)

2012-03-15 @ 19:17:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Linda

Sv: Hehe, jag förstår! Egentligen skulle jag inte kolla på några scener annat än trailern före jag sett filmen men jag bara kunde inte låta bli att kolla dendär snutten med Peetas intervju :3 i videon är bara den delen då han berättar att han gillar Katniss :> men på fredag gäller det!

2012-03-19 @ 17:35:34
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0