douglas booth

HEHEHE. Ja. Kom på att han också har varit modell för burberry och vet att jag har sett honom innan någon annanstans. Varför jag nu visste det. Vissa konstiga saker sätter sig på hjärnan på mig även om jag bara sett en reklambild tex. Såg även en film där han portrait;erade? (näeeee, vad heter det på svenska då? XD) Boy George. mmmmmmmmmm <3. Älskar när skådisar är riktigt jäkla bra och kan ta sig an allt.  His cheekbones is to daj får. Att han är 1992 är smått irriterande dock, jag vill med växa upp och se ut som den åldern jag är..öhö.


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg han är! Hur kan alla kändisar som är födda 1992 se så gamla ut, eller annars också alla kändisar ser alltid äldre ut än de är, själv ser man typ yngre ut än man är haha :'D

2012-07-22 @ 21:07:12
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0