pretty little girls

Dör på Pretty Little Liars brudarna idag. och alla mina vänner. och alla som jag ser. gah, alla är så snygga (jao ta åt er tack :>). Själv sitter jag och är suris pga att i min garderob finns: linnen & tshirtar (mkt ginatricot) leggings. Och sen är det mest saker som inte passar. Jeans, byxor, toppar. Allt är pösigt och hänger. Fattar inte varför folk vill gå ner i vikt och bli som mig typ. Det är väl dock samma fast bara att de tänker tvärtom. Vill mest gå upp i vikt och även skaffa en stylist som kanske kan hjälpa mig och fixa mitt problem. och bli rik såklart. Så jag kan hyra stylisten ;). jag har dock aldrig varit sån som kan slänga pengar på kläder som kostar mer än 200 kr hur lätt som helst, såklart har jag köpt saker för mer än det. Men brukar oftast skita i att köpa det om de kostar mer än det. haha. Har inte använt något av de sakerna ifrån Forever21 än. Det passade bra, bättre än vad jag trodde (dvs bara liiiite stort). Men har inga byxor att ha till dem bara. Ska innan januari är slut köpa mig byxor på JC om jag hittar några som passar. Folk förstår inte riktigt hur svårt de bara är att hitta ett par enkla jeans som passar! Och att när jag ser folk med jeans som sitter som en smäck blir så sjukt avis. På ett par jeans!! Har dock haft några stuprör ifrån Cheap Monday som har passat rätt bra. Ska lova mig själv att faktiskt ta tid att prova och hitta saker som faktiskt passar, även om det verkar omöjligt. (Och att köpa det naturligtvis!)

jaja, we all got our problems i guess. nu ska jag lyssna på min LIFE'S GOOD spellista @ spotify och gräva i garderoben och kolla om jag hittar något iaf, Middag idag hos syster!
EDIT: Kom på att jag imorgon ska försöka lägga upp en del saker som är för långa för mig. Jeans & jeansleggings dvs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, I know what you mean. Har samma problem, fastän jag är "normal", whatever that means.



Snygg var du i håret också! Gief x)

2012-03-06 @ 21:49:45
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0