EMA 2011



MTV EMA 2011
Tycker själva galan var sådär, det var lite tråkigt imellanåt.
Kollade mest för att:
x 30STM (och att de skulle vara där var en självklarhet som man redan hade räknat ut innan haha)
x Selena Gomez - älskar henne! (stilen, musiken, hennes personlighet och ja, hur snygg är inte hon då?)
x Adam Lambert med Queen!

30STM vann (2 av 3) för Best Alternative & World Stage, blev aslycklig. (samtidigt som mitt hjärta dödar mig inifrån. Men men!). Adam fick ris och ros efter framträdandet. Men han är awesome. Han försöker inte vara freddie, ingen kan ta hans plats och Adam försöker inte heller göra det. De frågade honom och han blev hedrad och tackade såklart ja. Och gjorde de grymt bra. Kan plika in att jag tror han & F hade lite samma värderingar etc. Men som sagt, galan lite segt ibland. Selena gjorde ett bra jobb tycker jag. Kollade dock på hela, tycker ändå att EMAs (och galor) är mysiga, och skulle gäääääärna varit där.

Kommentarer
Postat av: charlotte

MEN SHANNON FÖRFAAAAAAAAN! nu får det räcka. inte nog med att han langar värsta porrblickarna där i början, utan han måste även stå och vara så söt att man vill äta upp honom i resten utav videon. idiotjävel!



(känns normalt att skriva såhär om en 41-åring, myes!)

2011-11-08 @ 00:20:25
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så glad att 30STM vann ♥ Och Adam uppträdde väldigt fint med Queen ju!!

2011-11-08 @ 18:30:55
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0