ayayayay

Drog till Varberg spontant i fredags för utgång & för att hälsa på Lisa. Det var mysigt. Jag ramlade på väg till stället  också - innan jag typ hade druckit ngt dessutom.. Men jag skyller på koncentration, kullersten, lite ewe och dumma skor. Hittade ett litet blåmärke på knät förut. Ifall någon skriver upp tänkte jag. Kanske finns någon där ute som skriver en bok som heter "Janni/Rachs blåmärken på knäna under åren!". Kan säga att jag har fått några där, mest efter konserter men ändå!

Innan jag åkte till Varberg;

Idag är de blåsigt, vårat "staket" ser ut såhär...


Så sjukt fint. Bör tillläggas att vi satte upp staketet i somras..
Jag lagade även mat rätt tidigt ifall de skulle få för sig att bli strömavbrott. Blev en klassisk makaronilåda/pudding. Asgött & enkelt, har inte ätit de sen jag var liten så varför inte. Nu ska jag kolla på någon TV serie eller film.wheo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0