SP & TÅ.

igår fick jag en liten mini "operation" haha, min tånagel togs bort så nu har jag ett litet paket runt tån.. Hoppas innerligt att problemet försvinner nu och inte kommer tillbaka. Kommer aldrig gå runt i raggsockar och så som jag gjorde förra året. (eller vad de nu var som kickade igång det.) Bedövningen kändes inte så mkt, och själva dra-bort-tå-nageln kände jag inte heller, förutom att han drog/tryckte ner min fot och sedan hade han tydligen dragit ut den. Det blödde en del kan man ju säga, muuuuuuums. Men skönt att de är gjort. Så har inte gjort speciellt mycket. Har kollat på ca 10 Hellcats avsnitt på två dagar haha. hade tänkt att åka till GBG men de kunde jag ju glömma. Men på lördag blir det nog GBG ändå. Och på fredag (imorgon) blir de kanske party, även om jag inte kan vara med hela natten haha. Tänker inte låta en tå stoppa mig!

Tyckte lite synd (eller letade nog bara efter en ursäkt) om mig själv och beställde Simple Plan Take Me Home Ultimate Fan Bundle, kan juni komma snabbare eller? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0