kända (och okända) som engagerar sig (y)

Har sett att en del kändisar har kommit på olika saker för att stödja Japan och hjälpa dem. T.ex så har Justin Bieber tydligen donerat 1 miljon dollar. Och Lady Gaga har har designat ett armband där alla förmåner går till Japan. De är bara två av alla som faktiskt gör något, de gillas. Önskar jag med kunde göra något sånt, skulle jag varit rik så hade jag lätt gett så mycket, minst.

Haha skrev detta i morse men har inte publicerat det förrens nu. Såg precis en lista:
Britney $64million
LadyGaga $16million
Miley Cyrus $5million
Justin Bieber $1million
Jonas Brothers $70million

Asbra tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: charlotte

jävlar in i helvete vad rika de måste vara som kan donera 60-70 miljoner bara sådär o_o

2011-03-13 @ 20:06:14
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: charlotte

dollar dessutom.

2011-03-13 @ 20:06:24
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0