glam nation

sitter i mitt rum i London, fint! Resan gick bra etc. Elli mötte upp mig igår - har dock inte hunnit göra mycket alls.  Har varit inne nästan hela dagen idag för jag mådde inte bra. Huvudet,mensvärken men mest tån gjorde mig hängig. Haha. De gör rätt ont att gå på den >< eller ja, stöter ju till den när jag går. Men den är på bättringsvägen iaf. Och hur jag vet de vill ni nog inte veta.

Lyssnar på Adam Lamberts Glam Nation Live ifrån Chicago. Och helvete va bra de är, damn att jag inte sett han live än. Det retar mig så enormt. Låter skitbra. Den livedvdn ska jag ha hehhee. Imorgon blir de nödshopping wheu. På lördag blir de McFly. WIEEEEEEEEEEE. Har dock inte förstått de än som vanligt.

Kommentarer
Postat av: charlotte

svar: mhm <3

2011-03-18 @ 19:29:03
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0