aj då,

Har fortfarande väldigt ont i min tå, de har ju bara blivit värre än tvärtom. Den är typ dubbel så stor som den andra och de gör ooont. Kunde inte sova inatt för att de stramade av smärta. Trodde något hände haha, men njae, de ser likadan ut nu. (skulle kunna bjuda på en bild, men de är inte så fint så hoppar nog de.)  Blåmärke alltså.. ^o) Tveksamt. Men vad vet jag iof. Ett jäkligt kraftigt blåmärke isf. Dumma skor!

Borde iof inte klaga, tänk på Japan! Blir så ledsen och rädd när något sånt här händer, what are we doing to our planet? Hoppas de flesta mår bra I Japan och mina tankar går till dem. Och hoppas inte de kommer tsunami's till alla de där tsunami varnade ställena, som sagt they have my thoughts. Idag ska jag dock ut i det fina vädret och åka till torp. Skulle vilja ta en promenad, men med denna tån kommer jag nog inte så långt..hahahah.

edit: sa jag fina? först började de snöa och nu regnar de smådroppar ._.

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Tävla om priser som ; Nikon D3100, iPad 3G m.m.

Se tävlingsreglerna på bloggen:

http://www.fowzies.se/2011/03/11/tavla-om-5-fina-priser/

2011-03-11 @ 12:47:23
URL: http://www.fowzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0