West Coast Riot & Metaltown

Blev som sagt funktionär på Metaltown (även charlotte & vi fick samma tider) & jag kunde dessutom vara med på kvällen på West Coast Riot så såg Sum 41 & All Time Low och även lite Millencollin däremellan. Sum 41 var sköna live, känns asgött att bocka av dem också. Kul dock att de var ca 5 timmar innan ATL började, men de gick ändå rätt fort.. Kommer dock inte ihåg vad vi gjorde för att fördriva tiden..Chillade antar jag. På fredagen var de jobbdags och vi skulle stå i garderoben. Myyyyyycket spring fram och tillbaka; dock fick vi beröm haha! Ville se ETF men de funkade inte...Fy. Nästa gång de kommer måste jag se dem. På kvällen så var vi så trötta att vi åkte hem. Tråkigt men sant, och såklart småångrar man det i efterhand. På lördagen skulle vi sälja öronproppar & regnponchos. Och vi trodde vi skulle gå runt med såna lådor först, men nope - vi fick väskor ist. Och de var aschill, för de sa att vi fick göra lite som vi ville. Vi sålde dock inte speciellt mycket till en början, men så började folk komma och vi sålde mer och mer. Kom även en rätt full människa som torkade av sig på mig, jag fattade inte de först utan lät han göra det men sen såg jag och typ utbrast "eh men du, de finns ju en vattengrej där om du behöver tvätta av dig vettu!" men det var tydligen inte intressant hm. Vi träffade ett par roliga förlurer och de var betydligt roligare än att stå i garderoben. Ett tag innan BMTH började spela fick vi gå och kolla på dem, skitschysst.. Och de var så jävla bra. Kommer ett eget inlägg om den spelningen sedan. Vi såg bla Parkway Drive, A7X, All That Remains och Korn. Inte hela spelningarna på alla, men pga att vi just sålde öronproppar så kunde man ju smygkolla och "sälja" samtidigt.


Ursäkta, att bloggen är väldigt dålig och att jag är dålig på att uppdatera, skall försöka bättre på det. Och som sagt, BMTH kommer ett inlägg för sig. Tog något mobilkort för hade inte kameran med mig eftersom det regnade rätt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0