studentfirande & funktionär

I tisdags så tog Charlotte studenten. Hade inget annat för mig utan gick på den + mottagningen. De var jättetrevligt, kunde dock inte låta bli att tänka tillbaka på min egen student. Vill igen tack! Fick även reda på att jag har blivit funktionär på Metaltown och West coast riot. Najs! Kom dock på att de är nytt område. Yeye, hoppas de går bussar eller ngt dit ut dåva, men de lär de ju göra. Dock är jag nog ensam inom min vänkrets med att vara funktionär på de festivalerna, om någon också har blivit det kan ni gärna hojta till. Haha.


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

klämfredag! :) ledigt - innebär de att fredagsmyset tjuvstartas dvs börjar tidigare ? :)

2011-06-03 @ 16:58:57
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Jess

Men då kanske vi ses både på Metaltown och på Reading i sommar juh! Men det är bara att skriva din adress som du gör i Sverige på beställningen, och sen mejla dem och säga att du bor i Sverige, så kommer dom ändra så du kan hämta ut dem :)

2011-06-11 @ 22:20:21
URL: http://jesens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0