classic

kan inte säga att jag lyssnar på klassisk musik, men något jag ÄLSKAR är soundtracks. Pirates of the caribbean, harry potter. Hans Zimmer, Danny Elfman, Klaus Badelt, John Williams etc, haha. Just nu spelar jag requiem for a tower & live and let die på repeat. Klicka på dem för att lyssna i spotify. Har insett att jag gillar all musik. (kaaanske inte så mkt jazz & gospel etc) men jag har i alla fall sjuk blandning.  Tror jag måste se Requiem For A Dream ikv, för satan vad man blir sugen att att se den av den requiem-låten som jag nämnde ovanför. Den är väldigt intense så får se om jag ser den eller inte, man blir mind-fuckad till hundra. Men har ni inte sett den så iväg med er och se den :)  Annars så har jag sån sjuk mensvärk så idag har de inte gjorts så mycket, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Born This Way

30 seconds to mars :D

2011-06-09 @ 01:03:51
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?

annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-09 @ 21:36:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

30 seconds to mars, INTE LÄNGE KVAR TILLS P&L!!!!

2011-06-10 @ 17:58:17
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0