savoir adore,

Idag har jag chillat runt hemma, träffade Ewe och vi har hängt hemma hos mig med serie-tittande och prat tills kvällen - nice! Skulle egentligen gått ut, men känns så segt att åka ensam ifrån ett ställe och ha en bit till göteborg. Sucks. Imorgon blir de dock bio i Göteborg, Harry Potter igen, är galet taggad har varit sugen på biopopcorn, bio & HP hela veckan. *nördvarning*. Vet inte om de syns på bilden, men min lugg (& håret) är typ lent och ser lite slickat ut.. men gillart..


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din tidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna din egna bok från Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

2011-07-23 @ 18:03:01
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0