möte/ont i halsen

Sitter och hänger i sovtröja på mitt rum och lyssnar på musik. Ovanligt! Ska åka på ett möte runt två, de blir nog intressant. Dock så håller jag på att bli sjuk. fast nä, jag är redan sjuk. halsen gör ont som attan och ibland hostar jag till sådär mesigt. Haha knaprar zyx så de blir nog bra. Kollade på Switched At Birth förut, och tror att dem och Pretty Little Liars har samma (kommerintenamnetnumen) sån som väljer musiken. har hört flera låtar ifrån PLL där i. Mitt hår är rätt kaosartat för övrigt, borde klippa mig snarast - vart klipper jag mig i göteborg? (vill testa något nytt ställe minsann.)


Kommentarer
Postat av: Sara

Meeh ge mig lite av din hårväxtrååååå !!! :O ;) klippte mig idag btw ;> mehhe

2011-07-05 @ 14:44:09
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0