skins/US

Den 17:e januari har Skins US premiär på MTV. Mina rektioner till detta sedan jag hörde det har varit negativa. Ser man den amerikanska versionen först kan jag förstå att man kan tycka den är bra etc, men har man sett den brittiska först då är detta.. Jag vet inte. Har inga ord haha. Har inte sett något avsnitt än såklart, och jag vet inte om jag kommer kolla, eller om den kommer förvåna mig. Men personerna är helt annorlunda i den amerikanska versionen, utseendemässigt. och ja. Nej. Gillar inte dessa remakes, de kommer ju hända exakt samma saker och så. såg precis en video där någon hade tagit UK VS US. Och satt ihop klipp ifrån de olika och då ser man hur de nästan är exakt samma billder.lol. Känns ännu mindre värt när de är MTV också. Gör de remake på Misfits också så är jag inte vän med dem mer. haha nejmen. Det känns som att de tar namnet, gör remake bara för att tjäna pengar. Eller rättare sagt det är ju så. De vet att Skins är skitstort så därför gör de remake på't. Självklart kommer folk kolla. Jaja, får se hur det är.

(klicka på bilden för att komma till en preview/trailer.)

 


Kommentarer
Postat av: zara/nä

typ som med being human. hatar remakes!

2011-01-11 @ 12:00:10
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0