the computer has returned,

500 kr fattigare men datorn är fixad woho. Hade tydligen för många program som startades med windows ;s. Får tillbaka datorn ikv när pappa har slutat jobbet. Och efter att ett beauty-ngt hade dragit SJUKT mycket pengar ifrån mig och sedan satt in nästan samma summa igen så gick jag till banken för att försöka komma på varför de har gjort så haha. Har inte handlat där med andra ord. Blev lite rädd, ogillar när någon kommer och grejar med ens pengar sådär..Men banken kontaktade dem och vi får se vad de säger, vill bara veta varför de gjorde de.

Så nu är jag glad tjej igen!^^

edit 17:45; jag skall försöka göra en ny header idag eller imorgon. "Måste" göra det på den bärbara och får ju tillbaka den sent ikv/inatt så vet inte om jag kommer orka göra den sedan, kanske blir så att jag gör den imorgon. Så den kommer nog upp imorgon eller så. Nu känner jag mig i alla fall inspirerad till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0