SKÖÖÖÖÖNT

tur i oturen kan man säga, McFly ska flytta fram de tre första koserterna. Och vi skulle på den första, som tur är har jag varken bokat flyg eller vi bokat buss till Nottingham. Vilket betyder att jag behöver bara åka ca 16 eller 17 eller så. Och det känns faktiskt skönt, mer tid på sig att hitta någonstans att bo och mindre tid som jag behöver vara där eller ja. Utan att ha något att göra. Det är dock naturligtvis tråkigt att de också har blivit framskjutna, konsert på Dannys födelsedag kommer de ju inte vara längre.. Idag ska jag på kalas till min schwester & henne pojkvän, woho. Känns kul nu, när jag äntligen kan andas lite.

EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0