OSCARSGALAN 2011

Ligger & kollar på oscarsgalan, sjukligt najs! Det är röda mattan just nu och de dödar mig långsamt av någon anledning, det är lite som en dröm för mig. Seriöst, jag+röda matta(event som de)=som ett barn på julafton speedad med red bull. Någon gång ska jag fan vara där. hahaha. På något jäkla vis ;). Vetenskapen av att de är i LA hjälper ju inte kan man säga. Åhhhhh. Spola fram två år (fast ändå inte.) Jag är i alla fall skitpepp på Anne & James ikv! Kommer nog bli SKITbra!


Mila Kunis a moment ago


edit 01:42: åh, herregud! jag döööööör. Scarlett Johansson kom nyss och hon är ju så jävla snygg jämt! Och njäae. Jag vet verkligen inte varför, men jag dör verkligen. Att se alla där och stämningen. Kan dock inte sluta kolla, obviously! Men någongång ska jag fan vara där. aaaaaaaaah. Har nog insett att jag måste jobba med något sånt här jappjappjapp. Fast de har jag iof alltid vetat Kändisvärlden=<3. (nej jag är inget fanatiskt fan  (stalker)eller något haha.) Inte för att det kommr hända, but still.

Kommentarer
Postat av: andré

haha, nä du är inget fanatiskt fan eller stalker, inte alls ;) haha

2011-03-02 @ 21:09:27
Postat av: rach

duuuuuuuu, det är jag inte :D haha - jag har ALLTID sett kändisar som vanliga människor :5

2011-03-03 @ 16:41:02
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0