hej då.....

..världen. haha nejdå. men känns lite så. Inget kan någonsin gå bra för mig? wohoooooo. Måste nog lämna in datorn imorgon.  Hur länge varade den? 2 mån YAY :D SÅ JÄVLA typiskt, för har inte hunnit säkerhetskopiera det jag har på den (som inte är jättemkt direkt men ja.) eller kanske lite kommer inte riktigt ihåg.. Men iaf. har massa filmer och skit där. Och jag vill verkligen ha kvar det, för nästa mån kommer jag ha typ 3 veckor och inte göra ngt, så då hade jag laddat upp med filmer och serier. (SÅ OM NÅGON SOM HAR PÅ SINA DATORER, SNÄLLA KAN JAG FÅ KOMMA OCH KOPIERA IN NGT PÅ MIN PORTABLA HÅRDDIK?:D) OVÄRT. Och som sagt, måste ha datorn nästa månad. helt seriöst, när ska jag ha TUR? Har inte gjort något spciellt med den heller, är mest inne på internet och har inte mycket saker alls på den. har typ 470 ledigt av 500. Och ja,  det går bra tills man ska logga in på användare. Då går det sjukt segt och den stannar, det går inte att göra något och man måste dra ur sladden för att stänga av den. Systemåterställde den förut men de verkade inte funka. Kan ju vara virus, men då boooorde ju mitt virus program sagt något..Som ni märker så är jag sur. Riktigt sur.

Kommentarer
Postat av: charlotte

du kan få de filmer & serier jag har om du vill, men vet inte hur mkt jag har som du gillar/vill ha 8)

2011-02-15 @ 17:04:27
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0