127 hours


Har precis kollat klart på 127 hours, många tror att filmen ska vara lite seg och sådär. Ink mig själv. Men jag tycker att de hade gjort den på ett sånt sätt att de inte blev oinstressant någongång. Paniken spred sig fort som fan mot slutet (alla som har sett den förstår nog nu) och fattar inte hur man kan...ja. få sig själv att inse och...ja -vill inte spoila något hehhe. Men den var intressant och bra, när en film är verklighetsbaserad så blir de bara ännu mer intressant och jag får så mycket mer panik av att den är verklighetsbaserad. Har dock hört om denna historien innan litegrann. Vilka människor det finns alltså! Känner mig så jäkla kass som ligger här i min säng och inte har gjort något viktigt i mitt liv. hahahha. Nu ska jag kolla på en riktig dokumentär om den verkliga Alan Ralston.


edit: spoiler/om du sett den/vet historien:

kollar på den på YT och är på del 5 utav 6, den finns HÄR. Den var när he did it så att säga, och jag kände hur smärtan spred sig när han berättade om det. ueh.


Kommentarer
Postat av: Juliaaa

Haha, åh när jag kolla på denna hade jag så fruktansvärt ont i armen efteråt! Gick och tog mig på armen typ hela tiden. Och åååh i filmen när han började skära loss sig och när han kom till nervtrådarna, shit vad jag dog i armen. När det bara tjöt och ååh jag vill aldrig fastna alltså. xD

2011-02-15 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0