tar tag i livet lite sådär..

Ska börja plugga till våren, Matematik B (eftersom den gick sådär på gymnasiet haha..det började bra men gick de nedför), Turism, Etik & Livsfrågor och även Desktopp (var tvungen att få 50 P till för att få studiebidrag, men eftersom jag gått media blir den nog inte allt för svår.) Funderade på Historia B också, men tar den nästa gång om jag fortf behöver/vill läsa den.

I slutet av 3e året på gymnasiet började jag fatta de där med skolan, lagom sent sådär. Tyckte de faktiskt var intressant och började engagera mig mer, så är rätt peppad på att börja plugga igen lite smått. Känns bra att göra något vettigt i alla fall. En stor jävla sten (fylld med ångest/oro typ) släpptes ifrån mina axlar - nu vet jag lite vad jag ska göra till våren. Ska även läsa Matte B med en vän så det ska nog gå skitbra! Vi brukar vara proffs på att plugga tillsammans, även om de kan bli lite oseriös ibland.

Imorgon är de julafton YAY! Största mysfaktorn. Tyvärr ingen snö men men, jag föreställer mig det ändå. Skulle någon få för sig att shippa 30STM killarna i ett paket till mig så jag får det imorgon så vore det awesome! Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du vet lite vad du vill plugga och så :)

Och någon får gärna ge mig 30STM killarna till julklapp (eller bara Jared går också ;) :')



God jul! :-)

2011-12-23 @ 23:58:37
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Linda

Sv: Ja, det är ju det! Men du ska nog hitta det rätta för dig :)



Tack, det fick jag! Hoppas din jul varit bra, har du fått bra julklappar? :-)

2011-12-25 @ 17:02:23
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0