music/thoughts

borde sova. Men äh, sleep is for the weak ;) Musik är så mäktigt på något sätt. Som jag skrivit innan i bloggen så när folk försöker uppmuntra mig med bara ord lite spontant så har inte de alls samma inverkan som om jag lyssnar på en låt där de sjunger samma sak. Musik eller om ens bara en låt kan få en känna och ta till sig så mycket. Låter rätt sjukt, men tar till mig musiken mycket mer, även om de ibland bara är för stunden då man lyssnar på dem. Men AAAAAAAAH, vad jag älskar musik. Vad vore livet utan det? Idag har jag spammat Maroon 5. Härligt gäng de där, och asbra. Sen att Adam Levine bidrar en del kan man ju ta någon annan gång. Yes, då menar jag rösten - han har en touch som är väldigt speciell och lägger man ihop de med hans dialekt så blir det..ja. Det man hör. Och, sen är han ju inte ful. Har kommit på att han är en väldigt sexuell person, haha (ni som läser bara whattaaa hell?) men han har alltid något intimt  (ink blickar etc, och han verkar ju inte tacka nej till det heller) med någon tjej i videosarna - i dem senaste så är det ju hans översnygga flickvän. På tal om, så kan ni ju kolla på de <HÄR>, runt 1:40 i brist på annat. Nu svamlar jag också, meeeen, sen är ju klockan halv tre på natten. Nej bör nog sova nu innan de blir 4 sidigt de här. Får se om detta finns kvar till morgonen, känns som ett fylleinlägg fastän jag inte ens har druckit haha.. God Natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0