snabb update:


Har tillbringat senaste dagarna på stan, ute i solen och på stranden. Idag regnade det dock så blev en tripp  till torp köpcentrum, fick med mig en bok hem "Dandy" som Andreas Carlsson har skrivit. Den verkar bra, har suktat efter den ett tag. Borde läsa hans andra böcker med då de är lite i smyg en dröm att jobba som musikproducent eller ngt inom musik. men ja, only en av alla drömmar ^^ Nu ska jag äntligen se PROM; en film som jag velat se sen april/maj haha. puss och kram =)


Kommentarer
Postat av: zara/nä

vad handlar prom om?

du får säga till om Dandy är bra för jag har velat läsa den värsta länge!

2011-08-07 @ 12:50:34
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: zara/nä

sv: åh det är den! jag har velat sett den, den verkar typ bra. BTW har du sett Teen spirit? Den som kom ut igår/inatt

2011-08-08 @ 13:28:49
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0