fortsätter avund-temat (boktips!)


Kom precis hem ifrån GBG, det blev bara en tjocktröja tillslut. Men jag har mina skäl kom jag på. Blir nog shopping längre fram istället. Började läsa boken "DANDY" (av Andreas Carlsson) på bussen som jag köpte häromdagen - det behövs nog bara nämnas att jag redan har läst halva? På den två timmars bussturen som det är tur och retur. Älskar den (!!) de är som godis för mig. Väldigt inspirerande och intressant. Dandy in my heart kan man ju säga hahahha. Funderar nu på ifall jag ska läsa boken eller (vill inte att den ska ta slut huhu) kika på en film som kom ut igår..Lutar mot filmen faktiskt ^^.


Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Hej. Hoppas dagen varit bra.

Jag tänkte bara tipsa om att jag har flera tävlingar igång på bloggen - och mycket på ingång. Det är smycken, kläder, inredning, barnsaker m.m. - något för alla alltså. Värt att kika in och delta!

Kram Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-08-10 @ 11:33:12
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0