dont stop believin lalalala

sitter och lyssnar på Glee 3D concert. och jag är SÅHÄR avis på dem. arrrgh. En tv serie och en turne m.m.Att få jobba framför kameran och att få stå på scenen framför tusentals människor och alla sjunger med - underbart. Nu är de dock inte deras låtar (ett par dock) men i alla fall. Morgonen spenderades med nytt Glee Project & True Blood, klockan 14:15 går en buss till göteborg som jag ska med, ska försöka shoppa lite nödvändigheter, även om jag inte har pengarna alls. Får se ifall jag får med mig något hem, så som jag är..

dagens outfit som man inte ser alls hahaha. Fy vad snyggt. Not. Men den SP tröjan man fick i paketet är iaf skitstor för mig så det räcker med att bara ha den med ett linne under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0