VMA's 2010

Jag somnade runt 00-01 någongång och klockan ringde lite innan 03:00, missade visst när 30STM anlände, men det var redan någon som hade lagt upp det på youtube, såklart cyklade dem. Nu i efterhand känns de rätt självklart. Det fanns en jättebra länk, den hackade bara liiite ibland.


VMAS 2010 (vill ni inte ha spoilers läs inte nedan!):
Jag tyckte  de var sådär..alltså de var bra, men de fanns nästan inga överraskiningar. De var en fin show. men jag vet inte, programledaren var inte rolig tycker jag, även om hon verkade tycka det. Och framträdanden var såklart asbra (speciellt Paramore/Hayley + b.o.b och Taylor swift. Linkin Parks var också bra.) men det var inget chockerande direkt.

När Rock Video kom och de sa "30 seconds to mars" blev jag stolt, så otroligt stolt. De har ju vunnit innan och så, men var verkligen överlycklig. De förtjänade de andra med, men båda gick till Lady Gaga. Söt, hon hade gråten i halsen redan när hon vann den första. Det är fint att hon bryr sig om sina fans så mycket, hon sätter dock mycket press på sig själv - "I was scared to let my fans down". Nej, det borde hon inte oroa sig för. Men åh, de borde verkligen ha vunnit Directing (& video of a year) priset. Skulle varit kul att se Bart där (;. Nej men ärligt så förtjänar dem (han) det.

Är i alla fall glad att jag kollade på det direkt även om de var på datorn,det är verkligen någonting speciellt med att kolla direkt. Twitter spammades och alla kollade på samma sak. Satt även och pratade med Johanna under tiden, det var trevligt. De är hemskt att sitta och kolla helt själv. Ska bli kul att se det på TVn ikväll.



Om de är någon som läser min blogg som har sett det (eller ser de ikv), vad tyckte du/in? :>

UPDATE: får se om jag hänger med mer på TVn  haha :>

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0