TV

TV är en bra uppfinning, det är även det min kväll har bestått av. Fint. De började med IDOL (tyckte mig f.ö. höra adam lamberts whataya want from me ;>) sedan blev de Berg flyttar in och till sist Kungarna av tylösand. Carina Berg är en väldigt mysig människa, lite som PW som jag skrev om innan. Hon får gärna flytta in här ett tag, de är OK. Kungarna av tylösand var crazy som vanligt, men underhållande. Fattar inte hur de kan vara det, men känns bra att sitta där och glädjas över att man inte är en iutav dem. haha :>

Nu glor jag på 2 & a ½ men , ska snart sova ^^

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv: bra det! :*

2010-09-26 @ 00:28:08
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0