Polen> Krakow, 21/8-10 (>stockholm)

Vi vaknade pigga och mindre glada, vi skulle vara ute i rummet vid 11 men vi var rebeller och stannade till nästan 11:30. Vi ville verkligen inte åka hem, det var allt för kort tid vi hade vart där. Och när vi kom hem skulle de vara över och den trevliga vardagen skulle komma igen. Vi tänkte ta en sista tripp i stan, men vi hann inte mer än att komma till tågstationen när vi insåg att vi var tvungna att åka till flygplatsen nästan direkt, vårt flyg gick 14:40.

de första vi gjorde när vi kom dit var att upptäcka att de gick ett plan till (OJ GUD. HAHA, de sa Wien/Vienna PRECIS när jag skulle skriva det på Simpson. Pausade för att jag hörde det ifrån TVn.. bara så ni vet) Wien/Vienna ifrån samma gate där vårat skulle gå ifrån, dock eh halvtimma efter oss. Tänk om de skulle vara där när vi var där? De enda som var tveksamt var för att det var så sent. De skulle spela i Wien (eller en timme utanför på St polten eller vad det nu heter.) på kvällen. Vi gick igenom säkerhetskontrollen och satte oss vid våran gate.

Vi spanade lite i smyg, men såg ingen med stort skägg, ingen med solbrillor & kavaj och ingen blond hawk.

När vi kom fram till Stockholm hade vi tågbiljetter till dagen efter (22) på morronen, men vi hade bokat ett annat tåg på kvällen ist. Så det blev verkligen hemgång direkt. När vi (eller jag, eftersom Charlotte gick av lite tidigare) var framme i GBG tog jag bussen till Stenungsund och där väntade mina snälla föräldrar :) Det känns så tomt när man åker hem själv och så. Ingen på bussen vet vad jag har gjort eller vart jag har varit. Spännande.



Nu nästan två veckor sedan, vill jag gärna tillbaka till de mysiga krakow. Men nu ser vi framåt med nya mål :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0