LA trips & e.w

Resa och konserter (musik) är det bästa jag vet. Jag vill gärna kombinera de två och har gjort det ofta. Att bara strosa runt i en "ny" stad är så härligt att de inte finns ord. Många drömmar som SKA bli uppfyllda. Längtar jättemycket till nästa resa som blir till mitt älskade england ♥. Det lockar jättemycket att åka till t.ex Rhodos eller Cypern. Men just nu har jag mina prioritets ställen att besöka, jag vill inte bara sola & bada och festa - jag vill UPPLEVA och som ordet säger, LEVA. Även om de ställena också är fina, menar inte att man bara gör det där. Lägger även upp lite bilder på den otroligt vackra (& bästa) Emma Watson.


Kommentarer
Postat av: videoGirl

Det skulle inte sitt fel att åka någonstans nu på konsert, haha! :D



Sv: Den sidan är ju awesome! :D

2010-09-06 @ 20:09:17
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0