den nakna sanningen

Yes, gott folk. Ny vändning för bloggen. Här har ni sanningen: Jag ligger i sängen med en glödhet dator som är skitvarm (tydligen ja). De är lite för varmt (aka är lite svettig om fötterna) och jag behöver en dusch. Försöker äta chips, men vill verkligen inte ha så de går ju som de går. BRA. Och ja, menar faktiskt bra. Avstår man ifrån godis & dylikt i en vecka så blir de plötsligt äckligt och man känner inte suget, och så ska de fortsätta. Nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och fixa mig för att sedan möta min bäste Ewe! :>

Bild som jag tog för några min sen:




GOD MORRON. haha såhär ser jag alltså ut på morronen. En tofs som är helt skev och fräääsch, min arm hoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0