the last song,

klockan är 02;35 och jag kollar ännu en gång på The Last Song, gillar den skarpt - den är fin :) Tycker att Miley gör ett kanon jobb i den!

Samtidigt får den mig att tänka på en sak man mer än gärna undviker, döden. Jag har förlorat en del genom åren (de finns absolut dem som har förlorat fler än mig etc, de finns alltid dem som har de svårare - de kommer de alltid att göra, jag vet inte om jag har rätt att klaga/säga något eftersom många just har de mycket mycket värrre, tex förlorat ALLA de har hållt kärt, men nu gör jag det ändå...) och de gör ont, de tar ett tag innan man förstår, innan man inser.

döden är en riktig jävla skitgrej. Det ÄR jobbigt och det är fruktansvärt när folk dör i förtid etc. Dock tycker jag att man ska försöka tänka positivt, tänka på FINA minnen och tänka positivt. Sörja ska man absolut göra, det måste man nästan göra. We're all humans. Men att försöka tänka positivt. Cancer borde fan inte få finnas.  Kan inte beskriva i ord hur äckligt, onödigt de är. 


När man dör tycker jag man ska vara 110 år och känna att man har levt livet. Och vara nöjd med det man gjort. Jag hoppas de finns något efter man dör, man borde få hamna på sin favoritplats, med sina favorit människor.. Jag skulle t.ex, just som jag känner nu, vilja hamna på ett ställe där tex 30STM, TH och Simple Plan mfl. skulle hänga med mig, alla mina fina vänner skulle vara där. I London och LA.

Fint att jag skriver om en tråkig sak, kan inte tänka mig att denna texten gör någon glad..Brukar som de flesta undvika att tänka på "sånt här" men ibland dyker de upp en tanke, eller så händer de något. Men som sagt, blicka framåt. Fortsätt drömma. Får se om detta finns kvar imorron ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0