tåkio håtel

Okejokej, så flytten är igång? Har inte skrivit något om detta men kan inte hålla mig längre... (Obs detta jag skriver nu är mina egna åsikter etc) Gillar hur alla (ok, inte alla men en del) är sura och "fan ta dem jävlarna";

jag förstår känslorna - flytten är inget jag hoppade runt av glädje av heller.  MEN de är 21 år. De har ett eget liv, jag har inte modet eller "mage" att vara arg på dem. Haha kan fan inte de, för jag är ju också en som vill flytta till L.A. iaf åka dit. (var påväg att skriva IDOL ist för LA, för att de går på TVn nu XD). Och för att G&G inte flyttar så betyder de ju inte att dem inte kommer vara i L.A.? Många hävdar att de är skitdålig stil av B&T att lämna dem sådär etc. De väljer att pendla istället för att flytta. (antagligen då haha)

Jag vet inte hur framtiden kommer vara, vem vet de förutom de själva?
Hur länge de kommer stanna i LA eller när de återkommer till DE. Och jaja, de har sagt grejer och inte hållt det. De är lite så med TH har vi lärt oss, dålig stil. Klart jag känner besvikelse men kan som sagt inte vara arg på dem.. Sedan vet inte jag hur de ligger till med alla planer och allt, vem som egentligen bestämmer. Så känner inte att jag kan säga något om det ändå.  Detta inlägget blev rörigt, upprepar mig säkert men ..ändå.

i alla fall förstår jag inte hur folk verkar vara genuint arga på dem och deras beslut? Även om jag vet att man säger saker när man är besviken/arg. De går inte att leva som andra tycker, de blir man inte lycklig av - man måste göra de man vill. De går inte att vara TH om de inte gör som de vill och är "lyckliga". De är vuxna och bestämmer, och gör som de känner själva och de är vad som ändå är bäst för dem. Och de tycker jag är de viktigaste. Och de litar jag på.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt bra skrivet och jag håller med dig till 100 procent! Jag tycker bara att det är kul att dom ska flytta dit, jag skulle oxå gärna vilja bo i LA. Så grattis till dom liksom ;)

2010-10-14 @ 19:25:29
URL: http://sadusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0