söndag 10.10.10

JAG FYLLER ÅR OM TIO DAGAR, 20 OKTOBER - de är sinnessjukt vad tiden går fort! iof så är det officiellt den 11/10 nu..

Har väl inget vettigt att skriva, imorgon tänkte jag ta tag i mitt liv haha. Framtiden har diskuterats i helgen, spännande. 30STM kommer ju ut med en ny video snart, förutom "This Is War" (dock känns de lite som att de rå-matrialet ligger på någon hårddisk/dator och bara väntar..?), och de är till låten "Hurricane" med Kanye West. Av de jag har läst och sett så verkar videon bli super och jag är lagom avis på de som får jobba med Leto. Kolla, jag kallade honom t.o.m för efternamn! De är i alla fall något jag någongång skulle vilja uppleva/se - en jobbande Leeeetho, its a dreaaaaaaaam.

ialla fall, här är en bild på mig(ofixad tyyyp) i min snea spegel (dock syns inte de snea för de sitter längre ner..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0