E, Watson



Som alla säkert vet (iaf om ni har känt mig länge) så älskar jag Emma Watson! Åh, längtar till 19 då den nya filmen kommer ut!
Just nu är jag faktiskt ensam hemma, föräldrarna är på Kreta, de har varit 27-29 grader i solen.. Sjukt avis! Annat som är just nu är att jag verkligen behöver ett jobb, kris nu ju! Så om någon vet något, säg till! huuu, att de skall vara så svårt usch - verkligen.  Dagen har gått skitfort, jag har städat bland kläder etc och imorgon blir de mer städning, måste dammsuga.

hahaha, kollade på DENNA videon förut, och jag så fort jag såg att Kevin var den som fotade (låten kan ha spelat in liiiiite också - barnrumpan numero 1 kom iaf fram...) dem blev jag rörd, de var seriöst nästan tårar (jag som aldrig gråter till något? Med vissa utantag iof) - så himla söta är Mark & Kevin!! Alla bögpar är så söta som socker ju! Can't get enough!

Kommentarer
Postat av: lie

så sjukt snygga bilder på Emma!

2010-11-09 @ 00:35:52
URL: http://cuteretardation.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0