I know you've missed me hihihi!

Hej bloggen!!!!!
har varit borta lite för länge ja ja ja ?

Idag var de begravning för min underbara farmor, den var jättefin! Intim och fin. Min farmor var den bästa man kunde ha, hon VAR en sån där söt farmor som bakade kakor, stickade/sydde etc, hon var alltid glad & brydde sig om alla andra så himla mkt!

Började inte gråta (försökte att inte göra det) förrens vi fick gå upp till kistan och säga hej då (och lägga en ros), för jag såg min farfar - han grät jättemycket och jag tyckte de var så ledsamt men ändå lite "fint", en som sa farväl till sin själsfrände. Jag kan nog inte beskriva det speciellt bra, men nivet, sådär som när man gråter floder till filmer. Tror även att jag förstod då när vi stod där framme. Sedan åt vi smörgås och pratade, fint var det som sagt!

Imorgon skall jag iväg till Växjö över helgen och på söndag åker jag till Charlotte, ska upp halv sex för att hinna se nya TVD så ska (försöka) sova nu ^^

Kommentarer
Postat av: zara/nä

r.i.p <'3



MUMS på TVD!

2010-11-05 @ 00:52:08
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0