Filmen/HP&TDH;part1

skrivet 19/11-01:00

Fin rubrik! Jag tyckte filmen var awesome! En sak jag tänkte på var att man egentligen inte kan döma filmen som en film, hoppas inte folk kommer och kollar på den och tror att de är en film. Eller att de personen inte har sett HP innan, för filmen har såklart en börjar; en fortsättning ifrån förra filmen. Men den har ju inget direkt slut eftersom de finns en del 2 (buhuhu ;c) och efter den då pratar vi slut haha ^^  Annars så kom jag ihåg en del ifrån boken osv, och kom på mig själv att komma på hur de gjorde vissa saker (eller ja, vad som hände efteråt osv) - känner att jag har sett lite mkt på HP kanske!

Men som sagt, filmen var lovely! En del roliga stunder som vanligt och vissa klockrena kommentarer. Emma Watson var awesome i den, de andra med såklart, men favoriten är ju Emma (y) Mindre lovely var snöbajsvädret vi åkte hem i, men de var inte så farligt! PÖSSS






Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag vill se andra delen nuuuuuuuuu! Så jävla tråkigt att dobby dog dock :((

2010-11-20 @ 20:51:31
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0