deathlyhallows;





Som alla vet vid det här laget (säger man så?) så älskar (och har alltid älskat) Harry Potter, Imorron ska jag ätnligen se den nya filmen, skönt! Har kollar på halvblodprinsen väldigt mycket sen den kom ut så de är lägligt. Och längtar verkligen tills imorron, inte bara för filmen utan för att ens gå på bio - ska bli så skönt av någon anledning ^^ Såg f.ö harry potter premiären på live stream, alla var så fina och jag blev så ARG för att jag inte var där, skulle gjort de om jag inte hade en annan resa inbokad...Hade hoppats på att de skulle gå ihop men nope.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

alltså, jag borde kollat på senaste filmen innan detta. för kommer verkligen inte ihåg vad som hände eller vad den handlar om D: förutom att harry typ blev "full" och sa fula grejer så att man dog av skratt typ.

2010-11-18 @ 23:41:47
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sv: vafan D: jag har nada minne av den senaste då. haha! orkar inte se'ren o;

2010-11-19 @ 09:01:59
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0