Welcome To Humanoid City

Jag fick hem denna DVDn idag på posten. Jag blev lagom chockad, trodde den skulle komma i slutet av månaden.



Det var en del beslutsångest ifall jag skulle se den, jag ”pallar” ju inte ens tyska TH låtar så skulle jag då palla en hel live dvd? Men efter många men och om så satte jag på den.  Fick se den där menyn/intro saken 5 gånger innan jag ens kom in på menyn. Störande. Men allt som allt så var DVDn fin. Härlig, bra och de var Tokio Hotel. Jag blev även påmind att det är en sak jag (alltid ha velat) vill göra. Både framför och bakom scenen. 

Det är alltid synd att de är så perfekt, då menar jag inte showen i sig utan…. De kunde sagt ngt mer spontant nångång. Ack vad jag saknar dem, helt galet.  De är verkligen något spciellt med dem.

Jag hade ångest/ont i magen före, under och efter. Men thats the way it is with TH.  Nu är det nån timme sen sen jag såg den och jag vet inte, magen gör inte längre ont, jag har inte längre en grop/gråt i halsen. . Det var många ”jag pallante….” och konstiga kommentarer och såklart  skratt/leenden.

- Så ja, kort sagt var det blandade känslor. (även om man kan sammanfattar alla de känslorna till en slutsats: i<3you)

Kommentarer
Postat av: a.c

Vet du några bra bloggar för att fåreda på det senaste om 30STM? :D

2010-08-11 @ 22:30:40
Postat av: rach

De är går att googla sig fram :D De är rätt enkelt, finns massa om man bara söker :)

2010-08-12 @ 09:23:57
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0