love lust faith + dreams,

21 maj smäller det, nytt 30STM album. Lyssnade på Up In The Air häromdagen och jag tänkte på hur jag ÄLSKAR att de vågar. Att testa nya ljud, att inte köra på säkert kort osv. De är ändå runt sina 40 år (yes, tomo vi säger så ;>) och är nya till allt elektroniskt och musiken idag.Låter lite som att jag pratar om några som är 80+ ist för 40. Men ja, det kommer ju så mycket nytt nu och de hänger på. Inte många som skulle våga det tror jag. Men dem bara kör på och längtar så sjukt tills jag får se dem live igen.

Kan tjöta om hur inspirerad jag blir av dem förevigt, skulle med vilja veta vad jag vill, vad jag tycker om att göra och försöka komma dit. Har inte en blekaste liten aning just nu. Har insett att jag har satt alla framför mig själv så att jag nu inte vet vad jag egentligen är intresserad av, förutom musik haha. Meeeen meeeen, 21 MAAAAAJ :D come at me bro!



; my babies! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0