I've been standing here my whole life/Album Of The Month


Adam Lamberts nya platta "Trespassing" kommer ut imorgon, jag borde få de på posten i dagarna då jag förbeställde det på CDON. Det finns dock, och har funnits ett tag nu att lyssna på på hans hemsida. (HÄR!!) Det har gått på repeat. Gör inte någon recension av det nu utan de kommer senare när jag har tid. Men det är så JÄKLA bra. Finns inga ord, ni får helt enkelt lyssna själva. Men de är ett sånt album där musiken, texterna och rösterna kommer tillsammans till ett kraftpaket som kan inspirera så sjukt mycket. Vill bara få de så jag kan lägga in det på telefonen/spotify och bara kunna inspireras vart jag än är. Ska iväg på möte sen, peppar mig med detta albumet t.ex.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, ska också få den hemskickat troligen imorgon! Albumet är så grymt bra, stor kärlek till mannen och musiken ♥ och som du skriver så är låtarna såna som inspirerar och får mig att vilja dansa runt :D



Sv: Eller hur! Så snygga män ;)

Haha, jag brukar säga tack när någon ger komplimang för kläderna, fast jag vet inte vad man borde egentligen säga då man inte gjort annat än köpt/fått kläderna :D

2012-05-14 @ 17:49:02
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Linda

Sv: Ja, väntar inte alls på att skriva dessa prov, men som tur är det inte så många, elr tja, 5 stycken ännu! :D Lycka till med slutspurten och proven för dig iaf! :D



Ja! Underbar människa Adam är ju :')

2012-05-15 @ 18:53:12
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0