2012.06.01

huuu, det råkade bli lite shopping sådär på kvällskvisten. Firar dagen lite, because Im worth it! bra nyheter, MVG i desktop (som fd medieelev så hade de varit smått pinsamt annars) och godkänt på nationella i matte B och gått igenom kursen utan att få göra om något eller så och därav fått G i kursen. hähä. Brukade aldrig shoppa innan, fram till 2011 så vart de KANSKE några toppar/tshirtar per år typ. Men denna våren har jag verkligen gått loss. Men man kan ju lugnt säga att min garderob (eftersom jag som sagt aldrig har varit en som shoppar) behövde det. Dock så landade allt på 48 Euro med frakt dvs 430 ca - helt ok ändå för det jag fick:



Så det är det jag har spenderat kvällen med; glott igenom hela forever21's sida -  ville mest ha toppen och köpte de andra för att "tjäna in" frakten. Men halsband för 10 spänn kan man ju inte säga emot.


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid kul att shoppa :)

Kul att du fick godkänt i matten då :)

2012-06-02 @ 19:43:32
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0