20 Juli 2012

Ligger i sängen med pyjamasshortsen på och slappar. Fick tillbaka min dator idag som varit och blivit städad, oj vad den är tyst och inte sjukt varm!

Har tre dagars ledigt nu och det gillas starkt samtidigt som de är skönt att ha något att göra och tjäna pengar påt. Annars har jag ju jobbat, haft en dag ledigt sen jobbat igen osv. Har börjat komma in i det bra, och de saker som gjorde mig nervös eller osäker i början går nu kanon!

Såg filmen LOL för en stunds sen, inget att hurra för! Gillade dock karaktären Kyle & han som spelade honom, hörde direkt när han pratade att han var brittisk dock, de kan ju ha haft sin inverkan. Adam Lambert ska vara med i halloweenavsnittet av PLL och sjunga med Lucy!! ÄLSKART. Nyfiken som få. Jag antar att det inte direkt är någon större roll han skall göra utan mer vara i bakgrunden och som sagt sjunga med henne. Även om jag älskart så vill jag inte se honom i någon större roll som skulle komma tillbaka en del, men det blir det ju inte höhö. Men som sagt älskart eftersom PLL & Adam är två favoriter, kul att se vad dem knepar ihop tillsammans. Fingers crossed.


har man gladpack som ska slängas så kan man ju få för sig att göra detta..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag väntar också på att se Adam i PLL :')

2012-07-21 @ 19:19:30
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Linda

Sv: Åh, ska det spela in avsnitten redan nästa vecka? Nämen hoppas på nån bild från det då ;P

2012-07-21 @ 20:19:30
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0