nope, jag har inte försvunnit!

Lite glest här ja, har haft fullt upp med läxor & matteprov etc och motivationen har varit längre ner än den kan vara så ni kan ju bara tänka er hur lite tid jag har kunnat ägna åt att redigera London & SP bilderna, men eftersom jag bara ska vara hemma och mysa idag pga av dålig sömn etc och INTE stressa sönder så ska jag göra det ikväll. SKA. Konserterna och resorna kommer ju i egna inlägg annars har jag hunnit med att;

x Varit med i P3 & önskade Summer Paradise (idag faktiskt, på valborg!) pratade lite med dem och sen spelade dem låten. Morgonpasset i p3 runt 20 minuter in kanske, efter Erik Hassle.
x Handlat skor
x Fått hem mina efterlängtade skal till telefonen.
x Fått rådamp på att vi gör om badrummet haha, kan inte koncentrera mig alls. Men jäklar vad fint de kommer bli!
x KOLLAT PÅ VyRT MED CHARRE. Det var rätt awesome förutom förseningen då, men teknik krånglar alltid och det är inget man kan göra något åt. Och är svin-glad att vi stanna in till de sista och fick höra de sista med, en till ny låt etc. Saknaden är stor alltså. BOINK!
x Har shoppat som en idiot det sista, Bik Bok hade 50 % på allt i butiken så blev ett par jeans (SOM PASSADE NÄSTAN OMG! Bara stora på smalbenet men annars funkade dem fint.) och en topp, se bilden nedan!


(dagens look så att säga!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging!



Jag ska leta Jeans som en galning i Kina, kom på att alla där är små så då borde jag finna några som passar!

2012-04-30 @ 19:33:15
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Sandra

sv: hoho, borde importera små jeans och sälja dyyyyyyyrt höhöh..



aah, vill också kunna äta allt :(( min mage säger ifrån så fort jag äter något, speciellt kryddig mat. får leva på ris, nudlar och kyckling </3

2012-04-30 @ 20:25:26
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Linda

Fint! Såg också VyRT, det var helt grymt! :D

2012-05-01 @ 18:23:36
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0