obsession



musik - konserter/resor, iPod,videos, band och allt som hör därtill. Bästa uppfinningen.
serier/filmer/böcker - nästbästa uppfinningen. mitt älskade TVD hade säsongspremiär inatt, och usch så sjukt bra avsnitt. Önskar dessutom att jag bara kunde hoppa in i serien.

Där har ni alltså mina nördigheter, sjukt nördig när det kommer till det.

Nu är jag i alla fall frisk typ. dock så har jag mycket tankar i huvudet. Ogilla. Gör samma misstag om och om igen. Har insett att jag är en stads människa och jag vill härifrån snarast. Håkan Hellström är på liseberg och spelar om sådär en kvart. Men jag är hemma. Dum i huvudet. Men ingen åker härifrån så hade fått åka själv. Och latheten och opeppheten tog över. Måste fasen ta och bli social igen haha. Idiiijjuuuuuut. Ska dock göra klart headern idag. Blir en enkel nu med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Musik och konserter är definitivt det bästa som finns! =)

2011-09-16 @ 20:05:50
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0