The Vampire Diaries S.3 Avsnitt 4 - Disturbing Behavior

Måste först säga att förra avsnittet fick mig att bli sådär TVD-exalterad , kändes som att jag fortfarande var hög på det när jag kollade på detta. Svårt att ta igen det, men 4:e avsnittet var bra. TVD-bra. En del vändningar och mycket relationer. Öppningsscenen med Rebekah som provar kläder var ett roligt sätt att börja det på. Älskar ändå bromancen mellan Stefan & Klaus fortfarande, Stefan "äter" som fasen, men flyger inte iväg och blir tha rippah utan han är väldigt "mänsklig" i detta avsnittet. Katherine kom tills hans räddning får vi inte glömma. (har dock sett promon för nästa avsnitt, verkar inte som att den turen håller i sig. GAH, så sjukkkt bra det kommer vara tror jag. SPÄNNANDE! ) Damon är fortfarande Damon märker man i detta avsnitt. Det går upp och ner för honom, som vanligt, tycker det börjar bli lite.. Mja, kan inte förklara. de kan få bestämma sig lite mer ;) Elena har iaf äntligen erkänt att hon är dragen till Damon.
- Mycket klämkäcka repliker.
- Tyler & Caroline är fortfarande söta, undra dock hur länge de kommer får vara det. Haha, de borde göra någon twist på det snart känns det som.
Alarics cliffhanger gillade jag inte riktigt. Jag förstår varför han är arg och varför han bad Damon att tagga ner. Men mja, gillar inte ifall de tänker göra honom till en fiende. Men han lär väl come around!

sammanfattningsvis var avsnittet bra, dock tycker jag som sagt att det förra och nästa kommer vara bättre. En bra övergång med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0