the kids from yesterday

det har hänt, jag har hamnat i hålet. Där man inte vill hamna. Men så fan att jag ska ta mig snart upp igen också. Snart. Om livet vore enkelt. Vore awesome. Ska dock samla ork och ta tag i mitt liv snart som sagt. Måste hoppa på något jäkla tåg snart. Inte bokstavligt alltså. Näj, men idéen om att gifta mig rik lockar mer än mest just nu. Fan va taskigt ändå, när man är liten och bara "jag ska gifta mig med en rik man hihi" - dem har ändå jobbat sig uppåt (okej, vissa har ju fått en del på silverfat med men iaf). Kan inte säga att jag vill gifta mig nu i och för sig..Dumt! Ge mig Reading Festival så man kan dansa som en idiot till MCR och sjunga för glatta livet!! På torsdag blir jag gammal, så torsdagen och helgen ska bli awesome har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0