RES CRAWINGS.

Yep, har ett par. Nyligen har jag blivit jättesugen på att åka till Irland. Sedan är ju L.A högst upp på listan. udda länder och städer lockar också. Krakow är ju en lite udda stad, inte ofta man åker till Krakow bara sådär. Den första gången jag var där fick jag inte riktigt samma intryck som när jag var där andra gången. Så jäkla fint. Skitfina byggnader och vädret var underbart, och allt var bara toppen. Sedan vill jag gärna till Asien..Malaysia etc. är så sugen på att dra till något nytt ställe, kommer ju inte hända denna sommaren eller så men i alla fall. Nu när jag sitter och kikar på kartan blev jag sugen på Grekland också. Det flesta resor jag har gjort är ju mest konsert-resor. Men sån party/sol resa är jag inte så sugen på, eller jo. Fast de måste alltid vara något mer med landet som lockar, saker att se etc. De kan ju iof ha med att jag inte har haft mycket pengar och så heller, och att jag ALLTID måste prioritera hela tiden. Jag har inte rest så mycket i mitt liv, har bara varit inom europa och de närmaste länderna typ. Men de lär bli en del om jag får bestämma.




Kommentarer
Postat av: simone

Ser härligt ut :D

2011-05-30 @ 11:37:36
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0