nian.

Nej inte 9. Nian. Ian-Nina tillsammas. Haha. De har kommit sjukt många bilder på Ian & Nina ifrån när de var i Paris  (eller är kanske man ska säga). Såg precis en video, och personen som har postat videon är brazil. (ogilla direkt HEHEHEHE. fyfan, franska & brazil people är inte nice. Många iaf.) I alla fall, hon och flera går efter dem på någon gata. Och det RYSER i hela mig. paparazzi bilder är ju nice, de får man ju leva med. Men hatar när folk går efter sådär, jag satt och utbröt "stalking uuuh, men sluuuuuuuuuuuuuuta", jag hatar sånt här. Och ja, de är kända och har lärt sig att leva med de. Men usch, som sagt får rysningar och näääääääääääe. Är glad att jag inte är sån som kan göra sånt där haha. Inte för att de egentligen är farligt eller så de gör, men hatar det, får en äcklig känsa av det. Går inte att beskriva med ord. Skulle nästan filma mig själv när jag kollar på videon så att man fattar. Ian & Nina är dock schyssta och säger typ "tack, tack så mycket!" fastän de typ klänger lite för mycket enligt mig. Usch. Lägger upp videon nedan.


Kommentarer
Postat av: lie

nä. fy. jag får en klump i magen. Att dem vågar följa efter på det viset. Inget hyfs. Så gör man bara inte. Kvittar vem det är. Nånstans går gränsen!

Ändå bra han säger "thank you" mest för han vill väll att dem ska sluta följa efter fast säger det på ett snällt sätt.

usch. Pi katten! =D

2011-05-25 @ 23:16:48
URL: http://cuteretardation.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0