McFly Live Birmingham 30/3 2011/& BILDER

Vi sov i Liverpool, och tog en buss rätt tidigt på morgonen till Birmingham.  Vet inte när vi var framme riktigt. Dock var de cirkus när vi kom fram för vi hade väskor (speciellt Jenny som hade med sig en rätt stor resväska eftersom de skulle hem ifrån UK efter London konserten) som vi ville bli av med. Vi letade rätt länge men hittade inget ställe och valde att lämna in väskorna i ett par timmar iaf på stationen, till klockan fyra. Så då gick vi och åt bla. När klockan blev fyra hämtade vi väskorna och åkte (de var här vi åkte lite tåg för att komma till arenan tror jag?) till arenan. Väl där hade vi tänkt att de får väl fixa sig med väskorna. Tillslut delade vi på oss för att komma på lösningar. Jag hade sett att ett FINT hotell låg i närheten, eftersom jag har erfarenhet att de är väldigt snälla på såna hotell  så  gick jag och Elli dit och frågade om vi fick ha vaskorna där. Och de fick vi gärna. Usch vad lättad man blev då, inte behöva dra in väskor in på arenan. Sedan var de till att gå in igen och vänta. Q&A denna gången ocså, dock var det hela bandet nu. (har jag för mig). Platser lite längre bak denna gång, precis i kanten (eller lite närmare) av andra scenen på Toms sida. Men de var kul att uppleva de ifrån olika vinklar. Efter konserten såg jag en persons syster "Elli...Elli!..det..är....." och så var ja inte säker heller utan när hon reagera sa hon "Ja, men det är hon ju!" Och ja. Inget mer om det nej. Vi tappade bort Jenny & Anne också. Vi traskade bort till hotellet och hämtade väskorna, passade på att gå på toaletten etc & tog de rätt lugnt, våran buss till London gick inte förrens 03:00 på natten. Det gick dock rätt fort att vänta på bussen men någon sömn på bussen vet jag inte om jag fick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0